Jadilah Orang Yang Sentiasa Jujur

Setiap Jejak Akan Tetap di Balas..Jgn Risau Ok

Biar Gambar Berbicara

Saturday, November 14, 2009

e-Pelaporan j-QAF Daerah Bentong 2009


Hari Rabu lepas (11 November 2009) semua sekolah yang ada program j-QAF telah berkumpul bersama2 untuk membuat e-pelaporan 2009 yang diadakan di PKG Karak..Setiap sekolah menghantar seorang wakil sahaja...Tidak terlupa juga bagi Sk Sulaiman yang mana telah wujud program j-QAF pada tahun 2005.Tahun ni e-pelaporan SK Sulaiman telah diketuai oleh Ustaz Afiq.

Maka bermula la tugas2 yang perlu saya agihkan untuk agar segala proses mengisi data dapat dilaksankan tanpa sebarang masalah..Setelah segalanya selesai maka data itulah yang akan di bawa ke PKG Karak untuk di eksport ke ePPD. Semasa disana ada juga yang masih bertungkus lumus untuk menyiapkan e-pelaporan bagi setiap sekolah..Mungkin kita cakap senang jer isi data..Tapi hakikatnya ia perlu kepada kesabaran..Hehe..Di bawah ni ada la sikit gambar2 yang sempat di Snap semasa di PKG Karak..


p/s: Terima Kasih buat semua guru j-QAF Sk Sulaiman yang mana
telah bertungkus lumus menyiapkan data yang telah diamanahkan..

4 comments:

CINTAMANISZ Lite on November 14, 2009 at 10:18 AM said...

ye ler...dh ujung persekolahan dh kan? Mcm2 pelaporan ler kena wat, kan??

psst; Cikgu JQaff mesti pandai bahasa Arab kan?? Bkn pe..anak akak ni belajar bahasa arab ler kat skolah. Tp bila dia balik umah nak wat keje sekolah...bila dia tak paham, dok tanya akak. Mana2 yg ada dlm buku teks...leh ler sket2 akak nk bagi paham..tp masalahnya akak pun mana ler penah belajar bahasa arab..hehe. Ada kamus pun tak semua perkataan ada kat situ. Peksa ari tu...dpt ler anak akak tu B..hihi.

Rihar Diana(dhana) on November 14, 2009 at 11:00 AM said...

salam sahabat
wah postingan yang bagus memberikan sesuatu yang membuat pembaca tahu segala aktivitsnyathnxs , good luck ya

acap2405(1169) on November 14, 2009 at 5:46 PM said...

saye tak sempat belaja bahasa arab..
jawi jer.
T_T

surisarawak on November 14, 2009 at 9:22 PM said...

saya memang nak sangat blaja bhs arab..camna ekk..
pernah blaja kjp, tp dh lupe laa..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 

j-QAF Sk Sulaiman Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template