Jadilah Orang Yang Sentiasa Jujur

Setiap Jejak Akan Tetap di Balas..Jgn Risau Ok

Biar Gambar Berbicara

Wednesday, August 19, 2009

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC)


Salam bertemu lagi..

Hari ni (19 Ogos 2009) telah diadakan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang bagi seluruh guru-guru daerah Bentong..Jadi dikesempatan ni nak ucapkan tahniah kepada seluruh guru-guru daerah Bentong yang telah mendapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang khususnya kepada guru-guru Sk Sulaiman seramai 6 orang..

Jadi kita sebagai warga Sk Sulaiman amat berbangga dengan pencapaian yang telah ditunjukkan oleh mereka..Semoga dengan adanya anugerah seperti ini ia dapat menaikkan semangat kita sebagai pendidik untuk lebih fokus dalam menyumbangkan tenaga kearah pendidikan negara.


11 comments:

MuMMy 2 Haqq on August 19, 2009 at 5:20 PM said...

wah..tahniah cikgu-cikgu...

greatbandito on August 19, 2009 at 8:36 PM said...

cikgu sk sulaiman semenya mantap Mummy 2Haqq

ochea on August 19, 2009 at 10:27 PM said...

Kemas wak kime kita, suami isteri dapat anugerah. Bro kari pun dapat gak. Tahniah2

greatbandito on August 19, 2009 at 10:44 PM said...

Tahun depan ko plak bro..
Tak pun Ustaz Aris ker..
Jai ker..Suh Kari belanja makan la bro

ochea on August 19, 2009 at 10:54 PM said...

aku jauh api dari panggang la bro...selagi azroi ada selagi tu la x di nilai cemerlang. Tahun depan pokki, Abg Chod dah suggest kat azroi

greatbandito said...

Abg Chod tu saper bro

ochea on August 19, 2009 at 11:47 PM said...

Lembab la ko bro....bapa saudara hang la bekas gb tahun lepas

skpz on August 20, 2009 at 12:39 PM said...

tahniah kepada semua yang cemerlang tu....
kepada yang tak terpilih...
em... sama le kita....

tice on August 20, 2009 at 10:35 PM said...

ALHAMDULILLAH & TAHNIAH3 UMMI ucapkan kepada penerima-penerima APC tahun 2008...SEMOGA diRAHMATI ALLAH senantiasa segala USAHA yang telah dilakukan sepanjang tahun 2008...dan diharapkan prestasi cemerlang itu akan menjadi bertambah cemrlang lagi dari masa ke masa..Insya-Allah

ust amir on August 22, 2009 at 11:47 AM said...

assalamualaikum.. tahniah pada semua penerima. moga usaha diangkat menajdi amal soleh. hmm.. cantik gambar tu guna prog apa yer? maklumlah baru berjinak2 banyak benda tak reti ..

jqafsksulaiman on August 22, 2009 at 5:15 PM said...

Gambar nie di edit dengan Photoshop dan di combine kan dengan program photoscape..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 

j-QAF Sk Sulaiman Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template