Jadilah Orang Yang Sentiasa Jujur

Setiap Jejak Akan Tetap di Balas..Jgn Risau Ok

Biar Gambar Berbicara

Wednesday, August 19, 2009

Bermulanya Peperiksaan PKSR 3


17 Ogos 2009..

Peperiksaan PKSR 3 kembali...Maka sibuklah cikgu-cikgu di Sk Sulaiman nie..Ada yang masih siapkan soalan..Ada yang duk staple soalan..Walauapapun..Peperiksaan tetap akan dijalankan..Bila tiba musim peperiksaan kita boleh tengok gelagat atau suasana kat sekolah..Tak kiralah cikgu atau murid..Pasa kebiasaannya murid akan diberitahu bila peperiksaan akan dijalankan..Bagi murid yang alert pada pengemuman itu mungkin mereka akan bersedia akan..Study..Study..dan study..Macam aku dulu la masa kat universiti..Duk ngadap buku jer..sampai hancur buku tu..Huhu...

Peperiksaan PKSR 3 ni berjalan selama 3 hari..(17-19 Ogos 2009). Kali ni aku dipertanggungjawabkan untuk membuat soalan JAWI tahun 1..Soalan tu kacang jer..Hehe..Harap2 mereka yang kelas kebelakang tu dapat jawab dengan baik...

Oklah...kat bawah ni ada la serba sedikit gelagat murid-murid yang sempat disnapkan..Hehe..Kamu semua tengok jerla eg..Nak komen pun bolehhh....



3 comments:

-eni- on August 19, 2009 at 5:58 AM said...

salam...
da dapat wat frame pic tu ye...
cantek!
anyway...
tgk dorang amek exam...
teringat pulak zaman skola dulu...
macam2 pesen la...
huhuhu...

ochea on August 19, 2009 at 10:27 AM said...

Bro...macamne ada gambo bdk tahun 6 plak tu. Dorg mana ada exam...kantoi..

Owner Blog said...

Ala bro..sekeping jer isi..bukan banyak pun..janji budak exam..HUHU

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 

j-QAF Sk Sulaiman Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template